Skip to main content
Nézzük meg hogyan tud neked segíteni az online marketing a végső hajrá előtt!
Ahogy előző blog posztunkban is írtuk, nagyon fontos, hogy mit és hogyan kommunikálunk a karácsonyi időszakban, mert mindenki ráerősít. Az online marketing esetében ezt annyiban módosul, hogy a szöveget röviden, fogyasztható, jól érthető formában javasolt megfogalmazni. Miért?

Rövid, jól érthető szöveg

Például a remarketing miatt. Fontos, hogy a potenciális vásárlókat egy jól érthető, egyedi ajánlattal próbáld vásárlásra ösztönözni. Figyelj rá, hogy egy héttel szenteste előtt inkább segítsd őt a döntésben, mintsem kéretlenül bombázd.
Ez a módszer egyébként a partneri kapcsolatokra is alkalmazható. Networking során egy jól megfogalmazott levél, konkrétumokkal könnyebbé teheti a januári időszak tervezését, mert már előre beiktathatók az üzleti találkozók.

Minőségi grafika

Elengedhetetlen továbbá a megfelelő – témához, termékhez és célcsoporthoz illő – grafika is, hiszen a vizuális elemek is segítik a vásárlót a döntésben.

Ajándék, csali anyagok, tapasztalat megosztás

Az ajándéknak, hasznos tippeknek mindenki örül. Készíts ügyfeled számára egy rövid, ingyenes e-bookot, pár receptet tartalmazó kártyacsomagot, amik ötletet adhatnak az nagy napokra, küldj neki edzéstippet, lakberendezési inspirációt, vagy barkács ötleteket. Indíts szavazást olyan témában, ami tudod, hogy érdekli a követőidet, oszd meg a saját, vagy az ügyfeleid tapasztalatait képes vagy videós formában.
Minden a megfelelő tartalmon, időzítésen és struktúrán múlik.
Te milyen megoldásokkal készülsz az ünnepi időszakra?
Ha a jövő évben szeretnél hatékonyabban működni és segítségre van szükséged, akkor keress minket bizalommal!
Főkép: Shutterstock