Skip to main content

Filter

Mi vár ránk és hogy tudunk együtt dolgozni a mesterséges intelligenciával?

Mi vár ránk, és hogyan dolgozzunk együtt a mesterséges intelligenciával?

Rohamtempóban fejlődik a marketing AI lába, és nem úgy tűnik, hogy ez a közeljövőben lassulni fog. Megnéztük, mit jósol a…

Vizuális trendek rendezvényes szemmel – 2. rész

A rendezvény design-nal és arculattal foglalkozó sorozatunk második részében még két olyan, kommunikációs szempontból is fontos területet fogunk megvizsgálni, amik…

Vizuális trendek rendezvényes szemmel

A rendezvényszervezés világában a visual, a helyszíni dekoráció, a tér elrendezése egytől egyig jelentős hatással vannak a rendezvények sikerére. Az…

Hogyan határozhatja meg a vizuális történet a márkánkat? – 2. rész

Témánk első részében elkezdtünk felvezetni a vizualitás erejét, amihez a National Geographic-ot hoztuk példának. A mostani bejegyzés a márkaidentitás szemszögéből…
Hogyan Határozhatja Meg a Vizuális Történet a Márkánkat?

Hogyan határozhatja meg a vizuális történet a márkánkat? – 1. rész

A storytelling, illetve a kreatív tartalom kapcsán már foglalkoztunk a márkaépítéssel és a trendekkel. Ebben a posztban kifejezetten a vizualitásra…
Hogyan hat a kreatív tartalommarketing a vásárlói döntésekre?

Hogyan hat a kreatív tartalommarketing a vásárlói döntésekre?

A mai, digitalizált világban a tartalommarketing szerepe a vásárlói döntések befolyásolásában egyre nagyobb hangsúlyt kap. A fogyasztók információszerzési szokásai jelentősen…
Praktikák és trendek a rendezvényszervezésben

Praktikák és trendek a rendezvényszektorban!

A rendezvényszektor erősödik, ez szemmel látható. Habár a hibrid események már abszolút normának számítanak. Egyre izgalmasabb és kreatívabb megoldások születnek…

Fókuszban a rendezvények

Elértünk az örökzöld marketing eszközhöz, ami nem más, mint a rendezvény. A 2020-as évben, amikor beköszöntött a koronavírus a digitális…
Rendezvény PR nélkül?

Rendezvény PR nélkül? – A kettő kéz a kézben jár!

Izgalmas időszakhoz értünk, ami a marketing világát érinti, hiszen nemcsak a trendek változnak, hanem a stratégiai alapvetéseinket is gyakrabban kell…
PR a filmekben és sorozatokban

PR, mint a filmek és sorozatok szereplője

A reklám, a marketing és a PR gyakran kelt érdeklődést a filmiparban és a televíziós sorozatok világában. Ezek a felépített…
Hírérték a marketingben

A hírérték – mennyire mérvadó a marketingben?

A hírérték nagyon sok esetben egy báránybőrbe bújt farkas. Miért? Mert a marketingben egy kulcstényező, azonban megtalálni sok esetben nagyobb…
Te mit mesélnél magadról, a márkádról?

Te mit mesélnél magadról, a márkádról? A storytelling ereje!

„Egyszerű, de nagyszerű”, tartja a szólás, ami tökéletesen illik talán az egyik legrégebbi marketing eszközre, a történetmesélés művészetére. Mindennapi életünk…
Milyen a jó üzenet?

Amivel keveset foglalkozunk pedig a siker alapja: Az üzenet

Az esetek többségében a kampányokat mindig egy megoldás köré építjük, a célra, amit el szeretnénk érni. Éppen ezért sokszor a…
Mi a PR?

Mi a PR szerepe? A bizalom megalapozása és fenntartása!

Marketing területen a PR mindig is a meg nem értett, fekete bárány szerepét töltötte és tölti be a mai napig.…
Hogyan tedd fel a jó kérdéseket?

Hogyan tedd fel a jó kérdéseket?

A jó kérdés kulcsfontosságú, mégis alábecsüljük. Szükségünk van a megfelelő kérdésekre a hatékony kommunikációhoz és az információgyűjtéshez egyaránt. A jó…
Piackutatás a gyakorlatban!

Piackutatás a gyakorlatban! Figyelj a célcsoportod igényeire és merj változtatni!

A piackutatás létfontosságú elem a marketing szegmensben, amely segít a vállalatoknak megérteni az ügyfelek igényeit és viselkedését, valamint előre jelezni…
Teljesen leállt a Facebook

Frissített: Teljes leállás a Facebook, Messenger, Instagram és a Threads felületeken

Update: A Meta platformjai a tegnapi napon, 2024.03.05-én leálltak és többszáz ezren jelezték, hogy nem tudnak belépni. A probléma körülbelül…

Inbound és Outbound marketing – mi a különbség?

Az üzleti világ folyamatos változik, alakul. Ez alól a marketingstratégiák sem kivételek. Korábbi írásainkban megnéztük az ideális budget-et és a…
Hatékony B2B eszközök

Hatékony és megkerülhetetlen B2B eszközök – 2. rész

A B2C kampányok esetében a személyre szabott (hiteles) tartalom, ennek hozadékaként a storytelling erősödése, a videós tartalmak előre törése, valamint…

Kapós B2C eszközök, amik nem maradhatnak ki egy marketing tervből – 1. rész

Előző posztunkban megnéztük, hogyan érdemes felosztani a kampány budgetet, mire fókuszáljunk a tervezéskor, hogy a kampány sikeres, az ügyfél pedig…
Létezik ideális kampány budget?

Min múlik az ideális kampány budget? Hogyan tervezzük meg hatékonyan?

Tervezés, tervezés, tervezés! A marketing szent grálja - nem lehet elégszer hangsúlyozni, mennyire fontos -, hogy előre gondolkodjunk. A tervezés…
Újabb változás a Metánál? Megjelölik a mesterséges intelligencia alkotta képeket?

Újabb változás a Metánál!? Megjelölik a mesterséges intelligencia alkotta képeket?

Hamarosan változások lépnek életbe a közösségimédia óriásnál. Nick Clegg, a Meta globális ügyekért felelős elnöke blogbejegyzésében kifejtette, hogy címkézni fogják…
Erre érdemes figyelni 2024-ben! Kampánytrendek és népszerű eszközök!

Mik lesznek az idei év kulcseszközei? Milyen ügyféligényekre kell majd gyorsan reagálni?

2024 egy izgalmas évnek ígérkezik, ugyanis mindaz, ami 2022-ben útnak indult és 2023-ban megvalósult, az ebben az évben beérik, viszont,…
3 tipp, hogy látható legyél a karácsonyi időszakban is

3 bevált módszer az hogy látható legyél a karácsonyi időszakban

Nézzük meg hogyan tud neked segíteni az online marketing a végső hajrá előtt! Ahogy előző blog posztunkban is írtuk, nagyon…
Hogyan tűnj ki a karácsonyi hírzajból?

Hogyan tűnj ki a karácsonyi kommunikációs zajból?

A karácsonyi időszak mindig kihívás a marketing szakmában. Feltorlódnak a rendezvények, a kommunikációs anyagok és nehéz kitűnni az ünnepi hírzajban.…