A rendezvény design-nal és arculattal foglalkozó sorozatunk második részében még két olyan, kommunikációs szempontból is fontos területet fogunk megvizsgálni, amik…
Témánk első részében elkezdtünk felvezetni a vizualitás erejét, amihez a National Geographic-ot hoztuk példának. A mostani bejegyzés a márkaidentitás szemszögéből…
A mai, digitalizált világban a tartalommarketing szerepe a vásárlói döntések befolyásolásában egyre nagyobb hangsúlyt kap. A fogyasztók információszerzési szokásai jelentősen…
A rendezvényszektor erősödik, ez szemmel látható. Habár a hibrid események már abszolút normának számítanak. Egyre izgalmasabb és kreatívabb megoldások születnek…
„Egyszerű, de nagyszerű”, tartja a szólás, ami tökéletesen illik talán az egyik legrégebbi marketing eszközre, a történetmesélés művészetére. Mindennapi életünk…
A jó kérdés kulcsfontosságú, mégis alábecsüljük. Szükségünk van a megfelelő kérdésekre a hatékony kommunikációhoz és az információgyűjtéshez egyaránt. A jó…
A piackutatás létfontosságú elem a marketing szegmensben, amely segít a vállalatoknak megérteni az ügyfelek igényeit és viselkedését, valamint előre jelezni…
A B2C kampányok esetében a személyre szabott (hiteles) tartalom, ennek hozadékaként a storytelling erősödése, a videós tartalmak előre törése, valamint…
Hamarosan változások lépnek életbe a közösségimédia óriásnál. Nick Clegg, a Meta globális ügyekért felelős elnöke blogbejegyzésében kifejtette, hogy címkézni fogják…